Mening fikrim
Familiya
Iltimos, familiyangizni kiriting
Telefon
Elektron manzil
Mavzu
Xabar matni

Ushbu tugmani bosish orqali siz Foydalanish shartlari ga rozilik bildirasiz

Familiya
Iltimos, familiyangizni kiriting
Telefon
Elektron manzil
Mavzu
Xabar matni

Ushbu tugmani bosish orqali siz Foydalanish shartlari ga rozilik bildirasiz

Yangi jamoaviy murojaatlar
Shaharda transport vositalarining maksimal tezligini cheklash to'g'risida

Jahon Sog'liqni Saqlash Tashkilotining rasmiy ma'lumotlariga ko'ra, mashina himoyalanmagan (himoyalanmagan) yo'lovchini 30 km / soat tezlikda urganida, ko'p hollarda bunday ishtirokchilar omon qolishadi va 50 km / soat tezlikda. ulardan o'lishi mumkin. Jahon sog'liqni saqlash tashkiloti piyodalar va transport vositalarining to'qnashuvi natijasida halokatli shikastlanish ehtimolini ko'rsatuvchi quyidagi rasmiy ma'lumotlarga asoslanadi: soatiga 60 km dan yuqori tezlikda - o'lim xavfi 95 foizni tashkil qiladi; soatiga 50 km tezlikda - o'lim xavfi 80 foizgacha kamayadi; soatiga 40 km tezlikda - o'lim xavfi 38-40 foizni tashkil qilishi mumkin; soatiga 30 km tezlikda - o'lim xavfi minimal 10-13 foizgacha kamayadi. Shu munosabat bilan biz transport vositalarining maksimal tezligini shaharlarda 50 km / soatgacha, ijtimoiy ahamiyatga ega ob'ektlar (maktablar, bolalar bog'chalari, shifoxonalar va boshqalar) yaqinida 30 km / soatgacha kamaytirishni taklif qilamiz. Bu taklif shahar tashqarisidagi transport vositalarining maksimal tezligini pasaytirishga taalluqli emas. Buning asosi sifatida biz nafaqat piyodalarning hayoti va sog'lig'iga, balki avtotransport haydovchilarining hayoti va sog'lig'iga tahdid solishi mumkin bo'lgan quyidagi dalillarni keltirishimiz mumkin: Birinchidan, haydash paytida avtotransport haydovchilari himoyalangan mashinada o'tirishadi va ko'pchilik ularni xavfsizlik kamarlari bilan bog'lab qo'yishadi, ular baxtsiz hodisa paytida himoya qilinadi, lekin piyodalar bunday qilmaydi; Ikkinchidan, avtotransport haydovchilari va boshqa yo'l ishtirokchilarining haydash mahoratiga baho berish, tezlikni tezlashtirish oqibatida piyodalar ishtirokida necha marta fojiali voqealar sodir bo'lganini eslash kerak. Shuni ham unutmangki, shaharda transport vositalari piyodalarga qaraganda ancha kam. Hamma piyodalar yosh va sog'lom emas; Uchinchidan, transport vositasini tashlab, haydovchilar ham piyodalarga aylanishadi va ularning hayoti qolganlar kabi xavf ostida qoladi ...

0 Fikrlar

18

Muallif:

PALVANOV UMIDBEK SULTANNOZIROVICH

Sayt ko'rinishi
Shrift o'lchami